Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomat) już od 400,00 zł.
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

 

Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

Termin na odstąpienie od umowy

Bieg 14 dniowego terminu (są to dni kalendarzowe) jest liczony od:

1. dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

2. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Odstąpienie od umowy

 

 

Reklamacje

 

Ogólne warunki składania i uznania reklamacji Klienta:

1. Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana/dostarczona (email, fax, list polecony) na adres siedziby Sprzedawcy - FUNITO ul. Zielona 38 42-290 Łojki. W przypadku złożenia reklamacji w formie email, należy wysłać zeskanowany wypełniony poprawnie druk reklamacji ( wraz z kopią dowodu zakupu) na adres: krzysiek@funito.pl

2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru.

3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

4. W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres siedziby Sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce, w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).

5. Prawo do składania reklamacji przysługuje jedynie w okresie ochrony gwarancyjnej - 12 miesięcy od daty zakupu.

Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem reklamacji.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl